Despre Dieta Dukan

Ce este dieta Dukan? Această dietă a fost creată în anii 1970 de medicul francez Pierre Dukan. El a fost inspirat de un pacient supraponderal care a spus că ar putea renunța la orice mâncare pentru a slăbi, dar nu putea mânca carne. Pierre Dukan și-a publicat formula dietetică în 2000, după ce a fost convins că mulți pacienți au obținut rezultate bune după program. Cu toate acestea, nu există multe studii de calitate care să dovedească eficiența regimului Duquesne. Cu toate acestea, un studiu realizat pe un grup de femei care a urmat dieta Dukane a arătat că, după ce au consumat aproximativ 1.000 de calorii și 100 de grame de proteine ​​pe zi, au slăbit 15 kg în intervale de 8-10 săptămâni.

Dieta Dukan este o dietă proteică concepută special pentru controlul greutății și potrivită pentru cei care doresc să slăbească și să stabilizeze greutatea pentru o lungă perioadă de timp. Dieta Dukan include o dietă bogată în proteine, dar săracă în carbohidrați și grăsimi. În cele ce urmează, vor fi introduse planul de dietă, regulile dietetice și etapele specifice ale produselor permise în dieta Dukan, precum și riscurile implicate în aplicarea acestui program de slăbire.

Dieta Dukan se bazează pe 100 de alimente, proteine ​​sau legume permise. Dieta nu limitează cantitatea de alimente pe care o persoană o poate mânca, atâta timp cât meniul zilnic conține doar produsele din lista de alimente permise (produse Dukan). Dieta se concentrează pe alimente naturale, mai puțin prelucrate sau alimente industriale și încurajează exercițiile fizice zilnice. Dintre cele 100 de alimente permise, 68 sunt „proteine ​​pure” și 32 sunt legume.O persoană poate adăuga alimente suplimentare în cele patru etape ale dietei. O dietă proteică ajută la pierderea în greutate deoarece: Consumul de alimente bogate în proteine ​​poate provoca o senzație de plenitudine; Niveluri scăzute de hormon al foamei; Îmbunătățirea echilibrului glucozei în organism; Stimulează diureza.

Cele patru etape ale dietei Dukan sunt:

Faza ofensivă Prima etapă a dietei Dukan durează 2-7 zile, cu un plan de exerciții de 20 de minute în fiecare zi, dar și aport zilnic: Proteinați după voință, 1,5 linguri tărâțe de ovăz 1,5 litri de apă Scopul acestei etape este de a slăbi imediat vizibil. În acest stadiu, o persoană poate mânca oricare dintre cele 68 de alimente bogate în proteine ​​sau „proteine ​​pure” (proteine ​​de slăbit).

O dietă zilnică poate fi stabilită din surse pure de proteine: carne de vită slabă, pește, pui, ouă, soia, brânză și produse lactate cu conținut scăzut de grăsimi. Pe baza de brânză și ouă degresate, maioneza Dukan poate fi preparată chiar și ca condiment. Faza de debut durează în medie 2 până la 5 zile, dar persoanele care sunt forțate să slăbească mai mult de 20 kg pot rămâne în această fază mai mult de 7 zile. Acesta este sfatul zilnic al meniului pentru faza 1: Mic dejun: brânză de vacă degresată și 1,5 linguri (9 grame) de tărâțe de grâu, scorțișoară praf și înlocuitor de zahăr, cafea sau ceai cu lapte degresat (fără zahăr, apă); Pranz: friptura de pui, taitei albi de sobolan in bulion, gelatina de slabit, apa, ceai cu gheata; Cina: friptură scăzută și creveți, gelatină, apă, cafea sau ceai decofeinizat și lapte degresat și înlocuitori de zahăr.

Faza de croazieră Durata celei de-a doua faze variază de la 1 lună la 12 luni și include: Puteți înlocui proteina pură pentru o zi și puteți mânca proteine ​​cu legume a doua zi. Luați zilnic 2 linguri de tărâțe de ovăz, Consumați 1,5 litri de apă pe zi, Faceți un plan de exerciții de 30-60 de minute în fiecare zi. Scopul acestei etape este de a asigura pierderea continuă în greutate. În timpul fazei de călătorie, 32 de tipuri de legume sunt adăugate la meniu, astfel încât o persoană poate mânca oricare dintre cele 100 de alimente naturale recunoscute. Legumele prezentate includ spanac, salată și fasole verde. Adăugați iaurt în dietă în această etapă. Din această etapă, se poate pregăti tortul Dukan și pâinea de ovăz. Durata medie a acestei faze se bazează pe fiecare ½ kilogram din plan minus 3 zile din plan.

Faza de consolidare A treia fază durează 5 zile pentru fiecare pierdere de ½ kg în faza 1 și faza 2, inclusiv: Consum nelimitat de proteine ​​și legume slabe, anumiți carbohidrați și grăsimi, O proteină pură de o zi la fiecare 7 zile (de preferință întotdeauna în aceeași zi), Luați 2,5 linguri de tărâțe de ovăz zilnic, Consumați 1,5 litri de apă pe zi, Faceți 25 de minute de mișcare în fiecare zi. Scopul fazei de consolidare este de a menține greutatea atinsă în timpul fazei de croazieră, iar dieta din această fază nu este menită să reducă greutatea. Meniul conține proteine ​​și legume nelimitate, fructe, aproximativ 50 de grame de brânză tare și două felii de pâine integrală.

Faza stabilă Durata celei de-a patra faze este incertă și include: Efectuați diferite mese conform instrucțiunilor din etapa anterioară Luați 3 linguri de tărâțe de ovăz în fiecare zi, Consumați 1,5 litri de apă pe zi, Exercițiu timp de 20 de minute pe zi. Faza stabilă durează un timp incert. Practic, pentru tot restul vieții tale. Dieta include proteine ​​pure în prima zi a săptămânii, la fel ca prima fază a dietei. În această etapă, oamenii pot mânca îndulcitori artificiali, oțet, gumă fără zahăr și condimente. Dieta recomandă utilizarea unui multivitamin cu minerale.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Related Posts

%d blogeri au apreciat: