Aronia beneficii – Suc de Aronia presat la rece 100% Natural

Aronia beneficii – Suc de Aronia presat la rece, suc Aronia beneficii pentru sanatate, ai grija de imunitate cu ajutorul produselor naturale obtinute din aronia.

Aronia beneficii - Suc de Aronia presat la rece
Aronia beneficii – Suc de Aronia presat la rece

Ce este Aronia?

Aronia câștigă popularitate în rândul persoanelor conștiente de sănătate care doresc să adauge mai multe superalimente în dietele lor. Aronia sunt pline de nutrienți și antioxidanți. De fapt, în prezent se crede că au cel mai înalt nivel de antioxidanți din toate fructele și legumele, prin urmare, acestea sunt cu siguranță pe lista „superalimentelor”. Antioxidanții vă ajută să vă protejați celulele corpului de radicalii liberi, care sunt molecule instabile care provoacă daune celulelor. Boabele de Aronia sunt bogate în polifenoli, ceea ce înseamnă că sunt ambalate cu micro-nutrienți, antioxidanți și beneficii potențiale pentru sănătate.

Originar din America de Nord, dar cresc si în alte părți ale lumii, inclusiv în toată Europa. La începutul anilor 1900, plantele din America de Nord au fost introduse în țările din Europa de Est, unde au crescut în popularitate ca cultură comercială. Polonia este în prezent cel mai mare producător mondial de fructe de padure aronia, exportând cea mai mare parte a recoltei în SUA sub formă de suc.

Boabele de Aronia sunt fructe mici care vă lasă o senzație de uscaciune în gură. Sunt adăugate la multe alimente și băuturi, dar sunt disponibile și ca supliment.

Aronia beneficii pentru sănătate


Întărește intestinul și, cu aceasta, sistemul imunitar
Cancer – parțial de 5 ori mai multe celule tumorale ucise datorită Aronia, de ex. împotriva cancerului de sân, a tumorilor cerebrale, a cancerului intestinal sau a leucemiei.
Tensiunea arterială – reglează tensiunea arterială pe măsură ce vasele de sânge devin mai elastice; reduce întărirea arterelor deoarece contracarează lipirea trombocitelor din sânge.
Diabetul de tip 2 – îmbunătățește metabolismul glucozei și reglează nivelul zahărului din sânge, reduce rezistența la insulină.
Colesterolul din sânge – este redus datorită transferului îmbunătățit de colesterol LDL.
Agent antiinflamator natural
Diluant de sânge – previne activitatea amidolitică a trombinei și a plasminei; protejează fibrinogenul, reduce potențialul global de formare a cheagurilor de sânge.
Sprijină drenarea metalelor (plumb, aluminiu, cadmiu).
Protejează împotriva mutațiilor celulare deoarece eliberarea radicalilor superoxid este redusă semnificativ.

Aronia – Sursa de antioxidanti


Unul dintre numeroasele beneficii de fructe de padure Aronia este concentrația ridicată de antioxidanți. De ce este atât de important? Antioxidanții protejează celulele corpului de efectele dăunătoare ale oxidării. Și pentru că Aronia este bogată în antioxidanți, are o valoare ORAC foarte mare (capacitatea de absorbție a oxigenului radical – o măsură a puterii unui antioxidant de a neutraliza radicalii liberi) – aproape 80 de unități, cea mai mare dintre fructe.

Aronia – Proprietati anti-inflamatoare


Dacă dieta dvs. include fructe de padure Aronia în mod regulat, puteți fi siguri că răcelile și gripa nu vă vor deranja în curând! Combate bacteriile și virușii și stimulează sistemul imunitar. Un alt studiu bulgar (Studiul sucului natural Aronia Melanocarpa pentru activitate antivirală, Borissova și colab., 1994) a arătat că sucul de ardei gras, datorită flavonoidelor sale antocianice, avea o valoare antiinflamatorie, când inflamația a fost indusă de histamină și serotonină

Întareste vasele de sange si imbunatateste circulatia sangelui

Fructele de aronia sunt, de asemenea, cunoscute pentru a îmbunătăți circulația sângelui, a întări vasele de sânge și a reduce riscul de boli de inimă. Radicalii liberi sunt adevărata cauză a diferitelor boli din organism, iar boabele de aronia pot preveni formarea acestor radicali prevenind astfel boli precum diabetul și alte boli cardiovasculare. Fructele mature de aronia conțin o cantitate mare de fenoli, care dezinfectează fluxul sanguin și corpul, favorizează vindecarea rănilor, elimină substanțele toxice din corp, reduc inflamația, îmbunătățește elasticitatea vaselor de sânge și previne înfundarea acestora.

Beneficii nutritive Aronia

Doar 28 de grame de fructe de padure aronia furnizează următorii nutrienți

Calorii: 13
Proteine: 2 grame
Grăsime: 0 gram
Carbohidrati: 12 grame
Fibra: 2 grame
Vitamina C: 10% din valoarea zilnică (DV)
Mangan: 9% din DV
Vitamina K: 5% din DV
Boabele furnizează, de asemenea, folat, fier și vitaminele A și E.

În plus, sunt o sursă excelentă de antioxidanți benefici.

Iată câteva modalități de a adăuga fructe de aronia în dieta ta:

Pot fi consumate proaspete sau uscate ca gustare, dar efectele lor de uscare a gurii ar putea să nu fie pentru toată lumea.
Sucuri și piureuri – Boabele de Aronia sau sucul lor pot fi combinate cu alte fructe, cum ar fi ananas, mere sau căpșuni, pentru a face o băutură răcoritoare.
Coacere – Le puteți adăuga cu ușurință la brioșe, prăjituri și plăcinte.
Gemuri și deserturi –  Se amestecă fructele de aronia cu zahăr pentru a face diferite gemuri și delicii gustoase.
Ceai, cafea și vin –  Fructele de Aronia pot fi găsite ca ingredient în ceaiuri, vin și cafea.
Boabele pot fi, de asemenea, luate ca supliment sub formă de pulbere sau capsule, cu recomandări de servire și dozare care variază în funcție de marcă.

O sugestie tipică de servire este să adăugați o linguriță de pulbere de boabe de aronia la un suc, iaurt sau smoothie.

Aceste fructe de pădure au pătruns pe scena gastronomică în ultimii 20 de ani, de când s-a descoperit că sunt bogate în vitamina C și că au proprietăți antioxidante semnificativ mai mari decât majoritatea fructelor, inclusiv afinele și chiar bătrânii.

Nu există o clasificare științifică oficială numită „superalimente” (este mai degrabă un termen de marketing), cu toate acestea, se pare că există ceva sănătos și bun în ceea ce privește pigmenții violet închis ai boabelor.

Interesant este faptul că oamenii de știință din agricultura din Finlanda au descoperit că prepararea gemului a fost cea mai bună modalitate de a reține antioxidanții în comparație cu uscarea fructelor sau extragerea acestora.

 

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Related Posts

%d blogeri au apreciat: